Mateusz:
„Czy ty jesteś na koncercie Wianki nad Wisłą, czy kamera przypadkiem pokazała podobnego do ciebie gościa w podobnej czapce :D”
Krzysztof:
„Ja ja ja… zawsze jestem w centrum wydarzeń ;)”
To nasze wczorajsze autentyczne sms-y w trakcie koncertu transmitowanego w TV.
Ale do brzegu Wisły…
Dzisiaj sprzedam Ci trzy TIPy o
>>Rozpoznawalności Marki – w tym osobistej o unikatowej nazwie #WidocznyGoryl <<
Cytuję niemal dosłownie za Guru tej „tajemnej wiedzy”, którym jest Paweł Tkaczyk:
- BIJ (lub nap…) LOGOTYPEM PO TWARZACH,
w tym przypadku #TwarząPoTwarzach
Przykładowo – jestem na LinkedIn obecny CODZIENNIE – UWAGA od 391 dni – czytaj:
A. Publikuję,
B. Udostępniam i
C. Komentuję.
Jak to działa?
Miesiąc temu jestem z Grzegorz Turniak konferencji Poland & CEE Retail Summit – zaczepia mnie kobieta która zna mnie tylko z LinkedIn, cytuję „podziwia moje wpisy” i dzięki temu kupiła moją książkę o kawie…
(„Takie to miłe” – jak śpiewa Dawid Posiadło – zresztą Mistrz Partnerstw) - W rozpoznawalności marki osobistej pomogą Ci wyróżniki które znajdą się na profesjonalnym zdjęciu na LinkedIn:
A. W przypadku wspomnianego Pawła Tkaczyka – logotyp „Nietoperka” na T-Shircie i żółte kolory.
B. NetworKingPolski.pl – czyli również wspomniany Grzegorz Turniak i Jego słynna czerwona marynarka – która jest pięknie publikowana na świetnych zdjęciach by Krzysztof Zaleski (he/him)
C. U mnie co widać – czerwona czapka Roma i T-Shirt SuperPower.coffee z fioletowym kolorem w tle i w wielu publikacjach. - Pokazuj się w ON- line ale i OFF-line, często, najlepiej na zasadzie partnerstw.
Paweł budował swoją markę od zamierzchłych czasów – typu #InternetyRobie – wtedy z Michal Sadowski oraz Brand24 i wieloma, wieloma innymi.
W moim przypadku często pokazuję tego typu partnerstwa i „dobre praktyki” w samej publikacji oznaczając te osoby/marki @ oraz jestem partnerem kawowym wielu wydarzeń typu LinkedIn Local – Warszawa (przez rok) czy STARTUP FOUNDERS STARS.
Od niedawna – uruchomiłem swój podcast 50KAW.pl do którego zapraszam osoby które „nadają ze mną na tych samych falach”.
Dodasz coś od siebie, w kwestii budowania „Marki Osobistej”, bez przesadnego „Parcia na Szkło”?
Miłej niedzieli 🙂
#KrzysztofBarista
O „Teście Goryla” napiszę w kolejnym artykule
_
P.S
A. „Ja ja ja” to cytat z „Niemieckiego por…”, czyli ze świetnego wystąpienia które wygłosił Mateusz Jonkowski.Kto był na LinkedIn Local – Katowice ten wie o co kaman 😉
B. Link na YT do koncertu Lemona z „Wijącymi się na szkło” dziewczynami.
Dokładnie 1 minuta z jednak WIDOCZNYM w tym przypadku „Gorylem w tle”:
https://youtu.be/fGlckDs1p7w?si=5ssgsM02V5RyOrZuC. Potrzebujesz #KopaWD aby zacząć publikować na LinkedIn z sensem i sexem?
Napisz na priv klikając na dole w dymek – spotkamy się jednej z #50KAW
lub sprawdź mój kalendarz „Konsultacja LinkedIn”.
Zapraszam do kontaktów na LinkedIn