fbpx

O Marce Osobistej na LinkedIn

O Marce Osobistej na LinkedIn

Mateusz:
„Czy ty jesteś na koncercie Wianki nad Wisłą, czy kamera przypadkiem pokazała podobnego do ciebie gościa w podobnej czapce :D”

Krzysztof:
„Ja ja ja… zawsze jestem w centrum wydarzeń ;)”

To nasze wczorajsze autentyczne sms-y w trakcie koncertu transmitowanego w TV.

Ale do brzegu Wisły…

Dzisiaj sprzedam Ci trzy TIPy o

>>Rozpoznawalności Marki – w tym osobistej o unikatowej nazwie #WidocznyGoryl <<

Cytuję niemal dosłownie za Guru tej „tajemnej wiedzy”, którym jest Paweł Tkaczyk:

  1. BIJ (lub nap…) LOGOTYPEM PO TWARZACH,

    w tym przypadku #TwarząPoTwarzach

    Przykładowo – jestem na LinkedIn obecny CODZIENNIE – UWAGA od 391 dni – czytaj:

    A. Publikuję,

    B. Udostępniam i

    C. Komentuję.

    Jak to działa?
    Miesiąc temu jestem z Grzegorz Turniak konferencji Poland & CEE Retail Summit – zaczepia mnie kobieta która zna mnie tylko z LinkedIn, cytuję „podziwia moje wpisy” i dzięki temu kupiła moją książkę o kawie…
    („Takie to miłe” – jak śpiewa Dawid Posiadło – zresztą Mistrz Partnerstw)

  2. W rozpoznawalności marki osobistej pomogą Ci wyróżniki które znajdą się na profesjonalnym zdjęciu na LinkedIn:

    A. W przypadku wspomnianego Pawła Tkaczyka – logotyp „Nietoperka” na T-Shircie i żółte kolory.

    B. NetworKingPolski.pl – czyli również wspomniany Grzegorz Turniak i Jego słynna czerwona marynarka – która jest pięknie publikowana na świetnych zdjęciach by Krzysztof Zaleski (he/him)

    C. U mnie co widać – czerwona czapka Roma i T-Shirt SuperPower.coffee z fioletowym kolorem w tle i w wielu publikacjach.

  3. Pokazuj się w ON- line ale i OFF-line, często, najlepiej na zasadzie partnerstw.
    Paweł budował swoją markę od zamierzchłych czasów – typu #InternetyRobie – wtedy z Michal Sadowski oraz Brand24 i wieloma, wieloma innymi.

    W moim przypadku często pokazuję tego typu partnerstwa i „dobre praktyki” w samej publikacji oznaczając te osoby/marki @ oraz jestem partnerem kawowym wielu wydarzeń typu LinkedIn Local – Warszawa (przez rok) czy STARTUP FOUNDERS STARS.

    Od niedawna – uruchomiłem swój podcast 50KAW.pl do którego zapraszam osoby które „nadają ze mną na tych samych falach”.


    Dodasz coś od siebie, w kwestii budowania „Marki Osobistej”, bez przesadnego „Parcia na Szkło”?


    Miłej niedzieli 🙂
    #KrzysztofBarista

    O „Teście Goryla” napiszę w kolejnym artykule

    _

    P.S
    A. „Ja ja ja” to cytat z „Niemieckiego por…”, czyli ze świetnego wystąpienia które wygłosił Mateusz Jonkowski.

    Kto był na LinkedIn Local – Katowice ten wie o co kaman 😉

    B. Link na YT do koncertu Lemona z „Wijącymi się na szkło” dziewczynami.
    Dokładnie 1 minuta z jednak WIDOCZNYM w tym przypadku „Gorylem w tle”:
    https://youtu.be/fGlckDs1p7w?si=5ssgsM02V5RyOrZu

    C. Potrzebujesz #KopaWD aby zacząć publikować na LinkedIn z sensem i sexem?

    Napisz na priv klikając na dole w dymek – spotkamy się jednej z #50KAW

    lub sprawdź mój kalendarz „Konsultacja LinkedIn”.

     

    Konsultacja LinkedIn

    Zapraszam do kontaktów na LinkedIn